10 glavnih lastnosti, ki jih mora imeti odlična digitalna marketing agencija
Vloga, ki jo ima vsaka odlična digitalna marketing agencija, je zgraditi povezane in učinkovite blagovne znamke, približati organizacije svojim strankam in občinstvu ter pomagati pri prodaji. Medtem ko številne agencije to obljubljajo, lahko vaše podjetje dokaže svojo vrednost in izstopa na obsežnem področju konkurentov z desetimi lastnostmi, opisanimi spodaj.
Kako bo vaše podjetje izstopalo iz množice?
Kazalo
1. Odlična ekipa
Uspeh marketinške agencije je odvisen od spretnosti in uspešnosti zaposlenih. Vaša ekipa bi morala dobro sodelovati, razumeti posamezne vloge drug drugega in se zanašati drug na drugega pri izpolnjevanju teh vlog. Da bi zadovoljili vse potrebe stranke, mora biti vaša ekipa raznolika v svojih talentih in sposobnostih. Uspešna marketinška agencija mora imeti uslužbence, ki so strokovnjaki na področjih oblikovanja, pisanja besedil, analitike podatkov, prodaje itd.
2. Dobra komunikacija
Brez dobre komunikacije ne morete voditi uspešne marketinške kampanje. To se nanaša na dobro komunikacijo znotraj vaše ekipe, pa tudi na komunikacijo s strankami. Pomemben vidik razvoja dobre komunikacije je zagotoviti, da imate s svojo ekipo in strankami. Čeprav se večino komuniciranja izvaja digitalno, je pomembno, da se te digitalne poti gradijo na predhodno vzpostavljenih odnosih.
3. Ustvarjalnost
Kreativnost je tisto, zaradi česar bo vaša agencija na koncu izstopala. Potrebujete ekipo ljudi, ki razmišljajo izven okvirjev in premikajo meje. Sveža in izvirna ideja bo stranko verjetno osvojila bolj kot katera koli druga marketinška veščina. Ali vaša ekipa spremlja najnovejše trende in se na njih odziva ali sama določa trende? Če ugotovite, da se vaša ekipa nenehno ponavlja, boste morda potrebovali nove kadre.
4. Sposobnost izvedbe
Odlična ideja vam bo pripeljala stranko, vendar do dolgoročnega uspeha ne bo prišlo, če teh idej ne boste uresničili. Uspešna marketinška agencija ima preizkušene procese, ki ji omogočajo, da izpolni obljube strankam – in to v obljubljenem roku. Stranke morajo vedeti, da se lahko zanesejo na vas pri doseganju rezultatov.

Vedno več je vlaganja v digitalno oglaševanje (VIR )
5. Spretnosti reševanja problemov
Nobena marketinška kampanja ne bo potekala brez težav. Za uspešno agencijo ni pomembna sposobnost izogibanja težavam, temveč sposobnost reševanja težav, ko se pojavijo. Pomembno je, da ste sposobni hitro prepoznati in odpraviti težave, tako da lahko še vedno dostavite do obljubljenih rokov.
6. Močna spletna prisotnost
Če želite pokazati, da lahko tržite drugo podjetje ali izdelek, morate biti sposobni tržiti sebe. Uspešna marketinška agencija bo imela močno spletno prisotnost. V iskalnikih se morate dosledno uvrščati visoko in narediti velik pečat na družbenih medijih. Kadar koli objavljate gradivo o svoji agenciji, bi to morala biti vsebina, ki bi jo s ponosom predstavili svojim strankam.
7. Obvladovanje podatkov
Uporaba gore podatkov je nujna za agencije, kjer prevladuje marketing. Morate biti sposobni upravljati podatke, da pridobite širše razumevanje ciljne skupine vaše stranke. To bo seveda vključevalo razčlenjevanje prek storitve Google Analytics, da bi našli področja, ki jih je treba izboljšati, vendar bo vključevalo tudi raziskave konkurentov in industrije. Kaj počne vaša stranka in v čem se ta pristop razlikuje od konkurentov? Vprašali vas bodo, zato se bolje prepričajte, da imate odgovor.
8. Globalna blagovna znamka
Če želite biti zelo uspešni, morate doseči globalno občinstvo. To ne pomeni, da morate imeti fizične lokacije po vsem svetu, vendar bi se morali biti sposobni digitalno povezati s svetovnim občinstvom. Poznavanje, kako se stranke z vsega sveta povezujejo z vašo blagovno znamko in razumevanje njihovega digitalnega vedenja, vam bo pomagalo razširiti svoj doseg in strankam zagotoviti širšo bazo strank.

Za zaračunavanje storitve si lahko pomagate z modeli (VIR 2)
9. Digitalno znanje
Uspešna marketinška agencija bo zadostila različnim trženjskim potrebam stranke, od tiska preko televizije do družbenih medijev. Seveda imajo vse te stvari digitalno povezavo, zato je digitalno znanje nujno. Obvladati morate najnovejšo tehnologijo, obenem pa predvidevati in se odzivati na tehnološke spremembe. Če se vaša ekipa zaplete vsakič, ko Google izda posodobitev svojega iskalnega algoritma, si boste morda želeli vzeti nekaj časa, da ocenite, zakaj morate nenehno spreminjati svoj pristop – namesto da bi pričakovali, kaj sledi.
10. Dobra vrednost in pregledno zaračunavanje
Bistvo poslovanja je skoraj vedno povezano z denarjem, zato sta pomembna lastnost uspešne marketinške agencije vrednost in transprentnost zaračunavanja. Bodite odkriti glede svojih stroškov in poenostavite postopek zaračunavanja, tako da bodo stranke natančno razumele, kaj prejemajo in za kakšno ceno. Čeprav vam ni treba biti najcenejša agencija, morate ponujati storitve po cenah, ki so primerljive z drugimi marketinškimi agencijami, razen če lahko dokažete jasen razlog za kakršna koli odstopanja v cenah.
VIR (1) Invoca
VIR (2) Total product marketing