PC GOJAČE

Priložnosti – razvoj – prihodnjost

Kako pisati SEO optimizirana besedila tako, da jih uvrstimo na prvo stran Googla?

SEO optimizirana besedila, po aktualnih SEO pravilih in smernicah, ki jih narekujejo spletni iskalniki, predvsem Google, imajo za posledico boljše razumevanje vsebine besedil iz strani spletnih iskalnikov, posledično pa to pomeni, da so SEO optimizirana besedila uvrščena na vrhnjih pozicijah Googla. S čimer jih vidi več uporabnikov Googla.

Vendar pa za spletni uspeh ni pomembno samo, da naša besedila rangirajo na vrhnjih pozicijah na Googlu, ampak tudi to, da ta, povečan obisk, s pomočjo spisanih besedil znamo “pretvoriti” v konverzije, kar pa pomeni, da besedila ne pišemo po SEO pravilih, ampak tudi, da pazimo, da imamo v njih pristno, naravno, duhovito, drugačno (unikatno), zanimivo ter uporabno zgodbo (preko katere poskušamo dosegati svoje spletne cilje).

Spodaj je prikazanih kar nekaj primerov kako SEO optimizirana besedila pomagajo k boljši uvrstitvi besedil, hkrati pa zasledujejo tudi različne spletne cilje (npr. generiranje leadov, generiranje konverzij v povpraševanja, izboljševanje nakupov s spletnih trgovinah, itd…).

NAMIG: Za tiste, ki pred SEO optimizacijo besedil, potrebujete celovit pregled odgovorov o tem kaj je spletna optimizacija, priporočamo klik na povezavo. Če pa vas zanima cenik spletne optimizacije, pa najdete cene za SEO storitve, na drugi povezavi.

Uporaben video za SEO optimizirana besedila:

Katera SEO pravila upoštevajo SEO optimizirana besedila?

SEO pravila se sicer ves čas razvoja spletnih iskalnikov dopolnjujejo in spreminjajo, tako, da je pred samim upoštevanjem in poznavanjem SEO pravil, potrebno upoštevati tudi to, da SEO pravilo, ki drži danes, ne nujno več drži tudi jutri.

Iz tega vidika je zato pred samim pisanjem SEO optimiziranih besedil pomembno, da znamo slediti trenutnim aktualnostim na področju spreminjanja SEO pravil, najlažje pa to storite tako, da se “priklopite” na različne, aktualne bloge o spletni optimizaciji, kjer jih tudi v Sloveniji, ne manjka.

Druga pot, da sledite aktualnim SEO pravilom za pisanje optimiziranih besedil, je, da na družabnih omrežjih, kjer ste prisotni, poiščete aktualne skupine, v katerih se združujejo SEO strokovnjaki ter spremljate ali se priključite njihovim razpravam.

Tretja pot, še posebej, če želite izboljšati ne samo SEO optimizacijo vaših besedil, temveč tudi sam copywriting, pa je, da na spletu poiščete redne in aktualne, profesionalne copywriterje ter spremljate njihovo delo.

Podrobno opisana SEO pravila, s primeri, ki jih mora upoštevati optimizacija spletnih strani, boste našli na povezavi.

SEO optimizirana besedila zahtevajo, da:

  • smo pozorni na ustrezen SEO naslov besedila (ki mora vključevati ključno besedo, za katero je optimizirano besedilo za splet)
  • smo pozorni na rabo in gostoto ponavljanja ključne besede v samem besedilu, kjer ne smemo prepogosto uporabljati ključne besede (zaradi nevarnosti preoptimizacije besedila)
  • smo pozorni na meta opis besedila, ki mora vključevati ključno besedo
  • smo pozorni na rabo ključne besede v najmanj enem naslovu poglavja
  • so naša besedila pisana s kratkimi odstavki (največ treh do štirih vrstic)
  • besedila vključujejo čimveč slik (ki podpirajo zgodbo v besedilo, hkrati pa so tudi slike SEO optimizirane z oznakami, ki vključujejo ključno besedo)
  • SEO optimizirana besedila vsebujejo notranje povezave na dodatne, relevantne vsebine, v povezavi z besedilom
  • SEO optimizirana besedila vsebujejo zunanje povezave na druge vire, ki dodatno pojasnjujejo zgodbo v besedilu

NAMIG: Celovita in aktualna SEO pravila, skupaj s prikazanimi primeru, boste našli na povezavi, sicer pa za boljšo optimizacijo besedil, priporočamo tudi prispevek Kako postati boljši SEO pisec besedil?

5 primerov člankov, ki so SEO optimizirani in spisani na točno določene ključne besede, smo opisali, v tem članku.

SEO optimizirana besedila za pohištveno panogo

SEO optimizirana besedila za pohištveno panogo so interesantna zaradi različnih razlogov:

  • po SEO pravilih lahko opsiujemo posamezne kose pohištva v spletnih trgovinah s pohištvom
  • po aktualnih SEO pravilih morajo biti opisane kategorije pohištvenih izdelkov v spletnih trgovinah s pohištvom (poglejte primer opisa pohištvene kategorije regali v spletni trgovini Pohištvo123.si. Opis kategorije regali vključuje 250 besed teksta, ki vključuje ključno besedo “regali” in tudi njene sinonime ter sopomenke komode, stenski regali, regali po željah, namenski regali,….)
  • po SEO pravilih so pisani blog zapisi o posameznih artiklih (poglejte primer SEO optimiziranega besedila za blog o modernih dnevnih regalih za dnevno sobo

NAMIG: Ker je spletnih besedil, ki opisujejo pohištvo in notranje opremljevalsko panogo, na internetu res že ogromno, se potrudite poiskati unikaten pristop k ustvarjanju besedil za pohištvo. Hkrati uporabite čim več slik, saj je pohištvo panoga, kjer obiskovalci spletnih strani, želijo predvsem videti pohištvo in šele nato “brati” o pohištvu. Posamezno pohištvo opišite raje s kratkimi odstavki, k vsakemu odstavku pa dodajte sliko izdelka. Tak primer si lahko pogledate pri SEO optimiziranem besedilu, kjer so predstavljene različne vgradne omare (za mansarde, predsobe, otroške sobe, pisarne,…)

SEO optimizirana besedila za opise produktov v spletnih trgovinah

Opisi produktov v speltnih trgovinah morajo biti SEO optimizirani zato, da Google bolje razume sam produkt v trgovini, posledično ga uvrsti višje v iskalniku, a SEO optimizirano besedilo produkta mora zasledovati tudi cilj konverzije obiskovalca trgovine v nakup oz. naročilo produkta.

Zato opise produktov (in opise kategorij produktov) v spletnih trgovinah ne pišemo samo zaradi SEO optimizacije, temveč PREDVSEM zaradi konverzije obiskovalcev v kupce.

Opisani produkti v trgovinah naj zato upoštevajo naštevanje lastnosti (prednosti/koristi) izdelka, pri opisovanju produktov se izogibajte dolgim besedilom, povezavam na ostale produkte ali zunanjim povezavam (saj si želite, da obiskovalcev klikne na košarico za nakup ne pa na ostale povezave). Pri opisovanju produktov vključite SEO optimizirane slike detajlov produktov, če pa je mogoče, pa dodajte tudi video predstavitev izdelkov. Na koncu opisov produktov dodajte možnost primerjanja primerljivih produktov, možnost filtriranja izdelkov glede na ceno, barvo, model,… ter možnost dodatnega nakupa (servis, podaljšana garancija, montaža, dostava, darilni paket,….).

Krasne primere SEO optimiziranih besedil za opise produktov poglejte na opisu kategorije pametnih ur spletne trgovine TopIzbira in še posebej besedilo za zaščitna stekla za telefone.

Na zelo podoben način, s pogledom na SEO optimiziran opis kategorije izdelkov, boste našli besedilo, opisano v spletni trgovini Kreal, kjer je predstavljena street workout oprema za zunanji fitness.

NAMIG: Za spletne trgovine je značilno, da potem, ko enkrat osvojijo optimizacijo opisov produktov za svoje trgovine, to isto znanje in aktivnosti uporabijo tudi pri pisanju blogov za svoje trgovine. Blog zapisi, s SEO optimiziranimi besedili, raziskanimi za posamezne ključne besede, ki jih uporabniki vtipkujejo v Google, pomagajo k dotoku novih obiskovalcev na spletno stran, hkrati pa, če so blog zapisi pisani tudi “prodajno”, pomagajo k izboljševanju prodaje v trgovini. Tak primer lahko vidite na zelo uspešni spletni strani s poročnimi šopki in dekorjem za poroko Sanjski-Šopek.si, ki ima tudi svojo spletno trgovino.

Ali naj SEO optimizirana besedila pišejo in objavljajo tudi že priznane blagovne znamke?

Priznane blagovne znamke, ki jih kupci, poznajo zaradi drugih razlogov, bodisi zaradi dolge zgodovine obstoja blagovne znamke, bodisi zaradi drugih oblik promocije blagovne znamke (televizija, radio, tiskani mediji, itd…), na spletu vse začnejo z istim izhodiščem. To je ali so že vidne ali pa ne opazne na vrhnjih straneh Googla.

Normalno je, da so te spletne strani opazne na vrhu Googla, s ključnimi besedami, povezanimi z svojo blagovno znamko, a ravno na spletu, imajo iz vidika količine zanimivih ključnih besed, priložnost, da se predstavijo s svojo spletno stranjo, tudi tistim, ki blagovne znamke še ne poznajo.

Poglejmo 2 primera:

Spletna stran Abanka je priznana in zelo poznana blagovna znamka, za uporabnike iskalnika Google, ki s pomočjo iskalnika ponujajo npr. ponudnike takojšnjih gotovinskih posojil, Abanka, praktično ni vidna (saj se na datum zapisa tega prispevka, nahaja na 20. mestu na Googlu – kar je zadnje mesto na drugi strani Googla).

Iz tega vidika bi SEO optimizirana besedila za ključno besedo “gotovinska posojila takoj), pomagala izboljšati uvrščenost spletne strani A banka, posledično pa bi le ta, postala opazna tudi tistim, ki ne iščejo ponudnikov takojšnjih gotovinskih posojil samo v povezavi z imeni bank.

Tako, odlično pripravljeno SEO optimizirano besedilo za takojšnja gotovinska posojila Abanke, najdete na povezavi.

Drugi primer tako pripravljenih SEO optimiziranih besedil, najdete v opisu team building programov ekološkega posestva Trnulja. Ekološko posestvo Trnulja ogromno kupcev (pretežno iz okolice Ljubljane) pozna kot odlično lokacijo s ekološkimi kulinaričnimi dobrotami ter ekološkimi apartmaji. To je razumljivo, saj blagovna znamka Trnulja, s svojimi apartmaji in kulinariko, pravzaprav že vrsto let, nastopa kot eden izmed vodilnih ponudnikov ekološke kulinarike, v najrazličnejših medijih.

S team building programi, ki so jih na posestvu Trnulja začeli plasirati na trg, šele pred kratkim, Trnulja seveda še ni tako prepoznavna. A s pripravo SEO optimiziranih besedil (npr. opisi team building programov), se bo tudi s tematiko team buildingov, Trnulja začela pojavljati na vrhnjih in bolj opaznih straneh Googla.

Tako, da tudi ta primer dokazuje, da se tudi že uveljavljenim in priznanim blagovnim znamkah, splača pripravljati SEO optimizirana besedila.

Dodatne informacije in viri: